Khamis, 8 Disember 2011

Pening unttuk semua peringkat umur

Kawan saya -20 an

Patut jadi pengiring ambil kertas soalan , lupa yang dia sepatutnya jadi pengiring,
heran bila dia jadi orang paling awal tiba di dewan peperiksaan.

Katanya : oo..pengiring terlupa nak mengiring kot, sebab tu ketua pengawas lambat sampai nih...
-sambil  main2 hp dia.

Saya 30-an

Kawan : Tak jaga SPM hari ni ?

Saya    : Tak. Hari ni pantai timur cuti, nanti soklan bocor -
              confident ingat hari ni Jumaat, saya ingat dia dah jadi pelupa..hahaha..

Kawan : Kenapa Khamis cuti?

Saya    : Oo..hari ni Khamis ke? Ingat Jumaat -
             Camne hari pun lupa nih? Terlepas lori sampah hari Khamis.


Ketua 50-an

Lupa nak umum peperiksaan tinggal 10 minit lagi.
Lupa masa untuk peperiksaan ittew cuma  2 jam.


Cuma manusia biasa yang perlu rehat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan