Khamis, 15 Disember 2011

Chat box

Sesungguhnya saya keliru tak tahu nak balas apa dekat chatbox.
Kalau dulu ramai blogger letak chatbox dalam blog dan bermesra dengan pengunjung, akrab sangat. Sekarang tak ramai yang letak chatbox tak tau kenapa.

Pengunjung blog saya ni kebanyakannya adalah pemilik blog perniagaan,
Saya tak tahu motifnya, betul baca entry saya ke, atau sekadar nak promosi perniagaan.
Betul saya tak tahu.

Saya tak kisah jika letak link dan sekadar nak promosi blog.
Pun juga tak kisah jika nak baca entry yang saya tulis sebenarnya sekadar catatan harian biasa dan juga untuk bacaan teman2 terapat saya tak tidak sampai 5 orang.

Yang saya kisah jika ada yang betul2 singgah baca entry dan kata suka baca entry saya
(kahkahkahkah..perasan sungguh saya)
dan..saya membalas dengan sekadarnya di chatbox, tak mesra.
Takut pula dikata over.
Yang sebenarnya saya seorang yang mesra.
hehehe..

4 ulasan:

  1. hehe setiap orang ada keunikan yang tersendiri kan... tapi saya selalu jenguk entry awak... ;)

    BalasPadam
  2. hehe, tq. awak saya tak keliru sbb bukn blog niaga.

    BalasPadam
  3. dengar cerita pasni chatbox yang shoutmix tu kena bayar~he~~

    BalasPadam
  4. benarkah? (hehe, cuba berbahasa baku macam encik bujal)

    BalasPadam