Khamis, 8 Disember 2011

Katanya..,
“There are no ugly women in the world, just lazy ones” ~ Coco Chanel

Memang tak betul la kata koko cenel ni.
Saya tak malas,
dari sabun susu kamben rega RM 5 ke SKII.
tak jugak flawless.

Masa bertugas jaga SPM saya berjumpa kawan satu kepala. Kami berkongsi cerita banyak benda, pasal menu sihat anak, pengalaman dapat anak lambat, HSG , laproskopi, iui , kosmetik , pasal tak reti guna blackberry dan banyak lagi. Satu je yang saya boleh dengar saja iaitu pasal kegemaran melancong dia ke merata negara. Saya cuma boleh dengar.

Dia tiba2 tersebut tentang facial.
Baru ingat dah lama tak jejak kaki ke sana.
Patutla...
Dari pening nak beli kosmetik apa, lebih baik saya pergi spa rilek2 lepas lenguh kaki tangan bekerja dan jaga anak.

Kat spa, rasa tenang betul .
Saya tertidur, rasa nikmat, tidur sambil kena urut.
Baru saya sedar saya dah lama tak tidur serilek tu, selama ni tidur lintang pukang.

Masa kat sana minda menerawang fikir macam2 perkara.
Tiada solusi kalau semua benda ditegah.
Geram.

2 ulasan: