Jumaat, 16 Oktober 2009

Blog mengumpat?

Betul ke gitu?Sori le ye pada yang rasa blog ni ada unsur-unsur gitu. Ni macam diari hati ku.
Tak baik aku ni buruk sangka kat 'dia tu'. Abang ipar aku yang menokok tambah citer..apepun salute kat dia...punya kalut sebab risau aku dan anak-anak terus nak dtg KL amik kami balik Kelantan. tq. Mek aku sakit lum tahu sebab ape dan dari mana..yang pasti bukan sakit sepital..
Tentang 'dia tu', dia senang ditegur, lepas aku sound dia pasal baju seksi., esok terus dia pakai baju tertutup dan besar yang tak penah dipakainya..laaa..aku ingat memang dia takde baju. Dan satu lagi yang aku tegur hobinya yang suka tido tengahari 2 jam..(mak aku yang suruh pada mulanya, jadi habit lak), terus dia bekerja tak henti2..sian pulak dia.)
Tapi yang aku tak pueh ati, mak mentua aku kata aku kasar ngan dia, rasanya sume arahan aku ade perkataan 'tolong', dan kata2 aku kat dia lagi lembut banding aku cakap ngan adik-adik aku.Hubby aku lak suh cakap ngan dia macam aku cakap ngan mek..adake patut..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan