Sabtu, 31 Oktober 2009

18 SG

Abang ipar tak jadi datang. Aku tinggal lagi ngan bibik n anak-anak. Entah nape macam berat je nak hantar dia balik . Main reason, aku takut dok sorang malam-malam.Maklumla..rumah ni dah ade macam-macam sejak dia masuk. dan bibik pun nampak macam takut setiap malam. Dan keje lain n main ngan anak-anak pun makin ok.

Baby Akif meraung-raung 2 malam berturut-turut..berhenti bila pasang surah Ruqyah. Malam ke 3 dan ke 4 aku standby surah Ruqyah Maghrib. Baby kembali normal.

Ezzam n Hafiy menangis teruk , pelik dan aku sendiri pun ngeri ngan tangisan tu. Berturut-turut, lepas Ezzam, Hafiy. Aku macam tak kenal dorang.

Panggil kawan tolong untuk panggil orang yang buleh neutralkan keadaan umah ni.

Malam Jumaat, bibik kata dia nampak Hn2 loteng umah sebelah. Biar betul bibik ni..

3 ulasan:

  1. hmmm.... harap2 semua kembali normal secepat mungkin... cian akak cian budak budak tu...

    BalasPadam
  2. hati2..kadang2,indon ney pelik siket.........

    BalasPadam
  3. IJan, insya Allah.
    Budak Malu, kita tak tahu semua ni punca dari mana. Tapi semua ni berlaku lepas maid datang. Saya dah dapat pengajaran.

    BalasPadam