Rabu, 18 April 2012

Kawan

Isnin minggu lepas , kawan maya saya, Ira, telah meninggal dunia akibat kanser.
Saya ada menulis tentang arwah di entry ini.

Selang 2 hari lepas tu, nenek penjaga anak2 saya meninggal tiba2, arwah memang ada sakit jantung, tetapi aktif walau umur dekat 80. (penjaga betul adalah anak perempuannya)
Anak arwah bakal melahirkan anak perempuan tak lama lagi.
Sebelum ni arwah nak jaga anak2 saya masa anaknya berpantang, saya menolak sebab ngeri takut jadi apa2. Arwah pergi tanpa saya ketahui punca.

Selalunya macam tu, saya bakal melahirkan Akif, sebulan sebelum tu atuk meninggal.

Selalu ada yang pergi bila si kecil bakal melihat dunia.

Semoga roh mereka ditempatkan di kalangan orang beriman.

2 ulasan:

  1. semoga mereka semua dilimpahkan rahmat Allah

    BalasPadam
  2. Terimakasih kena tolong beritahu, waktu tu kak jie sendiri pun tak sihat. Al Fatihah untuk Ira

    BalasPadam