Selasa, 9 November 2010

Sedih..

huwa...!aku menangis baca ni.
teringat zaman dulu2

http://laloquee.blogspot.com/2010/10/persepsi.html

To maya,
Memoirs of mek checq sedih yang teramat. Tapi tengokla apa yang maya ada sekarang, memang berbaloi, sedang saya, semua impian terutamanya membahagiakan ibu belum tercapai, kerana keadaan . Aku tersepit. Dan saya tahu kenapa Tuhan tak anugerahkan apa yang saya nak, sebab saya mudah lupa diri.yer..yang itu betul sesangat.

2 ulasan:

  1. hehe..Ah, nak membahagiakan hati ibu tidak semestinya dengan material sahaja..ziarah ibu, bawa dia tinggal sekali ngan kita, tepon dia selalu tanya kabar pun dah memadai bagi dia..percayalah dia akan dah cukup berbahagia sesangat. Apalagi bila tengok hidup kita dah sempurna, dah bahagia, dah berkeluarga etc..ma saya pulak merasa belum "sempurna" tanggungjawab dia selagi saya tak kawin dan berkeluarga...giteewww :)..kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada, tak smestinya rumput tetangga itu selalunya lebih subur dan menghijau..wah dalam maknanya nih hihi

    BalasPadam
  2. a'a maya kan, satu perkara yang maya cakap tu buat saya sedar, sy buleh buat tapi jarang buat, call..tq maya. tu pun kena jg hati suami jugak sebab dia baru kehilangan mak dia, macam sedih je dia bila sy call mak.

    BalasPadam