Sabtu, 23 November 2013

Allah..
Rasa kosong.
Rasa kehilangan walau hakikatnya tak pernah memiliki.

Mood mengupdate blog merudum.

Saya minta maaf jika ada yg saya share di sini mengguris hati sesiapa pun.

Ada beberapa pengunjung datang dari capaian FB, untuk baca beberapa entry masalah rumahtangga dan laian2 masalah. Maaf ye, saya revert to draft. Kadang ada yang saya delete. Saya tetiba (tetiba*) rasa takde faedah untuk bercakap tentang benda negatif, tambahan pula makin banyak pula capaian dari FB, saya taknak blog saya glamer (ahahha). Saya dalam proses mendelete semua yg personal thought yg negatif. Dan juga berangan2 tetapi pelaksanaannya macam siput -nak ubah rupa blog tapi tak tahu camana caranya. *kes malas belajar.

2 ulasan:

  1. saya pong makin lama makin rase bersalah kalu blog kita buleh menambah dosa orang.. tapi, kade2 tu rase blogging adalah perlu untuk mententeramkan jiwa sendri, buke utk ore lain.. tu sebab tiba2 back to blogging ahhaaa

    BalasPadam