Jumaat, 4 November 2011

Hafy

Balik dari klinik Ezzm merengek ajak ke tempat lain.

"Abang bosan, ibu tak pernah bawa ke mana2 pun."

Dia suka main perasaan saya sekarang ni.
Dia masih membebel2..mana dapat perangai membebel tu..

Saya turut membebel-

Selalu kan dah bawa gi situ gi sini...kalau dengan ayah abang takde ke mana2 pun, duduk rumah je. Abang tak nangis pun..

Pot pet pot pet lagi

Hafiy tanya  ,

 Ibu akap pe?

Boleh pulak saya cerita balik dengan Hafy, dia kecik lagi, mana lah paham, tapi disebabkan perasaan rasa tak tentu hala sebab Ezzm merengek saya gi cerita jugak kat budak kecit tuh!

Tapi rupanya dia paham, rupanya saya yang banyak tak faham berkenaan dengan budak2 kecik ni, budak 3 tahun lebih dah tahu nak senangkan hati ibu dia rupanya.

Respon Hafy  : Ish ish ish..abang ni....jangan la buat macam tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan