Ahad, 16 Ogos 2009

Sembang-sembang

Penat betul hari ni...hari ni sempena hubby ada di rumah..aku ajak dia pegi survey tempat untuk bersalin..pening betul..perut dah nak meletup..tapi lum jumpa tempat sesuai lagi..hospital yang aku suka doktornya lelaki la pulak...yang tempat satu lagi tu pulak..mahalnya..tak berbaloi rasanya ngan nurse tempat receptionist dah tak mesra pelanggan..tempat satu lagi pulak..aku dah try..ade ke wad bersalin dok tingkat atas..ibu2 baru bersalin turun kot tangga,...hish..

Untuk bersalin hospital kerajaan aku rasa berat sikit..pengalaman semasa bersalin anak sulung memang pahit...huhuh..seminggu aku dok nangis teringat layanan dorang kat aku..macam pelarian Maynmar je dia buat aku..sedey betull..aku bukannya banyak duit sangat nak labur kat hospital swasta tetapi teringat pengalaman tu buat aku serik..

Lepas balik survey hospital..masak..anta adik balik ke Politeknik..adoi..bertambah pening aku...adik aku mintak laptop la pulak..macam mintak cekelattt je..

Teringat saman laju yang belum dibayar ..melayang RM300..,huhu..banyak betul fulus terbang bulan ni...tapi takpe gak..tq abang polis...peringatan untuk aku supaya tidak memandu laju lagi. (ye la tu)...kalau lambat ke sekolah terpaksa le tekan minyak...

2 ulasan:

  1. Sabar je la ah..zaman ore menanggung adik dah lepas..lega! mula2 hp, then laptop, then yg paling besar...viva..huhu..itulah hikmah ore lum ado anak lg kot. tu belum kira hok kecik2 lg..redha je la. rezeki kita utk dikongsi bersama dgn yang lain2 ya.

    BalasPadam