Sabtu, 10 September 2011

Saya rindukan dia, dan dia


Nampak sangat comel bila baru lepas mandi.
Saya sangat rindukan dia, nak manjakan dia.
Lepas Hafy lahir, selalu pujuk diri sendiri, hai hati..bersabarla, tunggu Hafy besar akan ku manjakan anak pertama ku ini pula, bersama2 Hafy.
Akif pula hadir,
akhirnya Abang membesar tanpa tanpa perhatian yang cukup dari ibu.
Kesian Abang..
Kata2 dia setiap hari adalah .."Abang sayang kat ibu", dengan mata yang bersinar2


Cepat2 suruh ibu balut dia dengan tuala juga dan paksa ibu amik pic dia pula,
padahal sebelum ni dah bogel, tarik2 towel atas lantai,
 bila ibu nak ambik sidai dia lari sambil tarik towel keliling rumah.
Bahasakan diri dia adik, dan Akf, bibi.
Keligatan dia kadang2 buat saya hilang sabar.
Dia di depan mata saya tetapi saya rindu nak memanjakan dan memeluk dia.
"Sayang ibu tak?"
"Tak, tak ayang ibu, tak ayang ayah, atik nak ayang mok..."




Tiada ulasan:

Catat Ulasan