Sabtu, 9 Oktober 2010

Put yourself in my shoes

Betul la kan kalu ade masalah tempat keje ni baik ngan orang tempat keje gak. Baru rasa lega sebab ade orang masuk dalam kasut kita kan.

Ramai yang tanya, depan BFF lak tu, terpaksa la aku citer, heheh..kang kecik ati lak..(dorang paksa laaa)

Sume cakap pesal tak sembur je muka dia?erk..aku ni slow sikit bab menyembur on the spot sebab kena pikir dulu betul ke apa yang aku dengar ni melampau..ke biasa-biasa je? Lepas 2 hari hati masih bengkak, kepala rasa bingai ..baru tahu tu memang tak patut, nyesalnya tak buat ape-ape yang patut hari tu.
(kalu student yg tak empuk tu aku leh la sembur terus kan..ni bukan student)

Dalam hati menyumpah-nyumpah dia ingat dia sorang je ade mulut dan leh biadap?

Lepas aku sound ramai la pulak kawan dia yang kecik ati dan wat muka moyok (empati la tu) ..yang ni aku tak suka ..tapi tak fair le...mentang-mentang aku gini, bagi muka je, sesuka hati lak dia nak wat aku. Sekeh kepala baru tau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan