Rabu, 29 September 2010

Berpaling mencari cinta Mu

-tiada ulasan untuk tajuk di atas-

Aku rasa rezeki yang melimpah di sekeliling ku.

Hubby tolong setel kad kredit ku yang beriban dan setelkan saman lajuku yang beriban (yang mana buat aku tak senang duduk). Jadi jumlahnya riban-riban. Walaupun pitisnya sederhana saja, dia berkorban gak untuk aku, menghabiskan pitis yang disayanginya itu.

Dan masak spesel untuk aku tiap kali aku balik keje, sedap pulak tu! Rasa malas nak akui kebenaran ini tapi memang sedap dia masak....mana nak cari hubby lagu ni weh!(Pelik tak bini macam aku ni?)Tq hubby untuk cinta mu. (org lelaki mesti bengang baca ni sbb berkait ngan duit, tapi er..rasa-rasa takde lelaki masuk blog ni.)(Mesti ingat frasa ni..Ada duit abang sayang takde duit abang melayang) huh! Yang ni tak benar sama sekali. Aku bantah 100% .hehehe...!

2 ulasan: