Sabtu, 28 Ogos 2010

mengharap sayang Ezzam

4 bulan hubby pegi, aku makin rapat ngan Ezzam. Sebelum ni dia tak peduli nak bermanja ngan aku (sedih aku ). Ingat lagi masa pregnant, aku harap sangat dia akan sayang aku lebih banding ngan ayah dia..almaklumla nak mengandungkan dia bukan senang..dan dia ni anak mahal kawan-kawan aku cakap..sebabnye..(dot dot dot). Bila dia nak tidur dekat..nak tidur di riba, seronok sangat rasa. Tapi selalunya berebut ngan adik2..sudahnya dia terpinggir jugak. Aku usaha sebaik mungkin untuk layan agar tak menghampakan dia kecuali terpaksa.


Dekat2 tarikh hubby nak balik..dia makin manja..makin mengada-ngada. Nak layan masa suntuk sebab selalu berebut ngan adik2. Rasa sedih pulak, mungkin dengan sikap aku ni..bila ayah dia dah ada kat sini dia jadi macam dulu..macam aku ni tak wujud. Hukhukhuk..tu la....sape suh beranak rapat-rapat..ni lah akibatnya.

-kasih sayang dan cinta takleh dipaksa-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan