Selasa, 19 Januari 2010

Ya Allah...sembuhkanlah penyakitku ini...

Hari ni sebelum ke sekolah aku ke rumah Ustazah Shamsiah ni Seksyen 20 untuk berubat. Scan2, tetiba pandangan jadi terangggg...katanya aku terkena kat sekolah. Benda dari sekolah ikut aku balik. (Aku hari tu lum habis pantang dah merayap ke sekolah...then ke rumah mak mertua aku yang tengah sakit misteri-Al- Fatihah untuk Ibu mertua yang telah kembali ke rahmatullah pada 10 Disember 2009).
Aku tak kisah sgt tentang punca..mungkin semua tu betul, dari yang Ustaz Dasuki cakap sampai
ke Ustazah Shamsiah. Sebab badan aku lemah dalam pantang..macam2 benda buleh terkena. Aku rasa muka aku kena koyak masa lebih kurang hari 10 pantang. Masa tu lum kuar ke mana-mana lagi. Ntah...serah pada yang Esa. Yang penting aku sembuh.
Ke sekolah..kepalaku bingaii...banyakkk sgt keje menanti.

4 ulasan:

  1. Salam Kak Ah,
    Berat mata memandang berat lagi akak yang menanggung. Kite hanya mampu doakan dari jauh agar akak dan anak2 sentiasa dibawah perlindungan Allah Yang Esa... akak jaga diri ye.

    BalasPadam
  2. ah...aku balik kenduri adik ari tu... sat je...
    lama dah tak jenguk blog member2... nape ah? ada benda kacau ke... baca yg atas ni macam ko berubat...harap semuanya beransur baik...insya allah...

    BalasPadam
  3. k.ah..banyaknya dugaan akak... tabahkan hati dan kuatkan semangat.. akak memang orang yang kuat semaangat dari dulu. Haz doakan akak sembuh dan ceria macam dulu.. tak lagi dibelenggu ketakutan... amin

    BalasPadam
  4. salam ijan, ira dan haz. tq very much.
    alhamdulillah, skrg ni rasa-rasa makin ok.tak lagi takut-takut. harap2 berterusan dan makin ok.insyaAllah..berkat doa kengkawan

    BalasPadam